Asiasana: asiakas
Asiakashaastatteluilla ymmärrystä ulkomaille hoitoon hakeutujien palvelutarpeista
12.11.2024Juttusarjassamme kerromme, miten Rajat ylittävän terveydenhuollon yhteyspiste kerää tietoa ulkomaille hoitoon hakeutujista ja miten tiedonkeruun tulokset vaikuttavat palvelujemme kehittämiseen. Tässä osassa pureudumme asiakashaastatteluista saamiimme tietoihin.
Potilasturvallisuus Suomessa
Terveydenhuollon henkilöstö vastaa potilasturvallisuudesta, mutta terveydenhuollon asiakkaana sinulla ja läheisilläsi on keskeinen rooli potilasturvallisuuden edistämisessä hoitopaikassasi. Voit edistää oman hoitosi turvallisuutta muun muassa seuraavin keinoin: Mitä potilasturvallisuus tarkoittaa? Potilasturvallisuus on Potilasturvallisuuteen kuuluu hoidon turvallisuus, lääkehoidon turvallisuus sekä lääkinnällisten laitteiden laiteturvallisuus. Jokaisessa terveydenhuollon toimintayksikössä on oltava järjestelmä, jolla se raportoi ja seuraa hoidossa tapahtuvia vaaratapahtumia. Toimintayksiköissä […]