Yhteyspisteen asiakasraati

Kiinnostaako rajat ylittävä terveydenhuolto? Yhteyspiste tekee työtä asiakkaita varten. Kehitämme toimintaamme yhdessä asiakkaidemme kanssa. Tule mukaan asiakasraatiimme!


Rajat ylittävän terveydenhuollon yhteyspisteellä on asiakasraati, jonka tarkoituksena on auttaa kehittämään EU-terveydenhoito.fi-verkkopalvelua ja yhteyspisteen toimintaa entistä paremmaksi. Asiakasraati koostuu vapaaehtoisista, joita kiinnostaa terveyspalvelujen käyttäminen ulkomailla.

Ilmoittautuminen asiakasraatiin ei sido mihinkään. Yhteystietoja käytetään ainoastaan asiakasraadin tapahtumista tiedottamiseen.

Mitä asiakasraati tekee?

Asiakasraadin jäsenenä sinulla on mahdollisuus osallistua esimerkiksi EU-terveydenhoito.fi-verkkopalvelua koskevaan kyselyyn, arvontaan tai työpajaan. Asiakasraadin tapahtumia on noin 3-4 kertaa vuodessa, ja niistä vastaa Rajat ylittävän terveydenhuollon yhteyspiste yhteistyökumppaniensa kanssa. Kehittämistyöhön osallistuneiden kesken arvomme pieniä palkintoja.

Osallistuminen on aina vapaaehtoista, ja voit milloin tahansa pyytää poistamaan yhteystietosi listaltamme.

Haluatko ilmoittautua asiakasraatiin?

Voit ilmoittautua mukaan Rajat ylittävän terveydenhuollon yhteyspisteen asiakasraatiin palautelomakkeella, jolla viestisi tulee yhteyspisteen sähköpostiin. Kirjoita viestikenttään, että ilmoittaudut asiakasraatiin. Täytä nimesi ja sähköpostiosoitteesi niille varattuihin kenttiin.

Miten voit erota asiakasraadista?

Jos sinulla on kysyttävää asiakasraadista tai haluat poistaa yhteystietosi listaltamme, lähetä kysymyksesi tai pyyntösi palautelomakkeella.

Säilytämme yhteystietojasi, jotta voimme lähettää sinulle tietoa asiakasraatimme tapahtumista. Emme käytä tietojasi muuhun tarkoitukseen.

Kiitos osallistumisestasi!